برند نورث فیس

معرفی برند نورث فیس

برند نورث فیس (North Face) یک برند آمریکایی تولید کننده پوشاک، تجهیزات و کفش‌های ورزشی است که در سال ۱۹۶۸ توسط دو کوهنورد به نام های داگلاس تامپکینز و سوزی تامپکینز بل در کالیفرنیا تأسیس شد و امروزه از محبوب ترین برندهای ورزشی محسوب می شود. در این مقاله از نوردینو به معرفی این برند می پردازیم.

به خاطر علاقه زیاد تامپکینزها به اسکی و کوهنوردی، ایده تولید تجهیزات مورد نیاز این ورزش به ذهن آنها رسید. امروزه اين برند  با شعار “هرگز از جستجو دست نکش”، حامی ورزشکاران برای سفرهای هیجان انگیز به نقاط صعب العبور دنیا می باشد.

نام برند نورث فیس از نام کوه های نیم کره شمالی گرفته شده است. این کوه ها به دلیل شرایط سخت و کوهستانی خود، نماد چالش‌ها و سختی‌های کوهنوردی هستند.

برند نورث فیس به سرعت به یکی از پیشروترین شرکت‌های تولید کننده تجهیزات کوهنوردی تبدیل شد. این شرکت با استفاده از مواد و فناوری‌های پیشرفته، محصولاتی با کیفیت و عملکرد بالا تولید می‌کند.

نورث فیس

کیفیت برند نورث فیس

برند نورث فیس یک برند جهانی است که به عنوان نماد کیفیت و عملکرد در زمینه  تولید تجهیزات کوهنوردی و طبیعت گردی شناخته می‌شود. این شرکت با تولید محصولات با کیفیت و حمایت از محیط زیست، نقش مهمی در توسعه این زمینه‌ها ایفا کرده است

ابن برند برای حدود 30 سال انتخاب افراد مختلف در سفر به قطب بوده است. محصولات نورث فیس توسط کوهنوردان و اسکی بازان حرفه ای و افرادی که عملکرد تجهیزات و پوشاک شان بسیار برایشان مهم است استفاده می شوند.

این شرکت به طور داِئم در حال ارائۀ محصولات خلاقانه، جدید و کاربردی بوده که از نظر فنی برتری داشته و استاندارد ها را رعایت کنند.

محصولات برند نورث فیس در سراسر جهان محبوبیت داشته و مورد استفاده ورزشکاران حرفه‌ای و علاقه‌مندان به کوهنوردی و طبیعت گردی قرار می‌گیرند.

برند نورث فیس علاوه بر تولید محصولات با کیفیت، به حمایت از محیط زیست نیز متعهد است. این شرکت از مواد بازیافتی در تولید محصولات خود استفاده می‌کند و با سازمان‌های مختلف در زمینه حفاظت از محیط زیست همکاری می‌کند.

شرکت نورث فیس نمایندگی‌های زیادی در سراسر دنیا داشته و انواع محصولات مختلف برای استفاده ورزشکاران این رشته را تولید و در سراسر دنیا توزیع می‌کند، کیفیت برند  نورث فیس به قدری بالا است که کمتر کوهنوردی وجود دارد که در مورد محصولات این برند نشنیده یا از آن ها استفاده نکرده باشد.

خرید لوازم کوهنوردی نورث فیس از نوردینو

اگر می خواهید در برنامه های کوهنوردی شرکت کنید، یا به طبیعت گردی و کمپینگ در طبیعت علاقه مندید، بدون شک خرید لوازم کوهنوردی کمپسور برای شما می تواند بسیار ضروری و کاربردی باشد.

ما در فروشگاه نوردینو کلیه تجهیزات مختلف از برندهای محبوب بازار را برایتان فراهم نموده ایم و می توانید انواع لوازم و تجهیزات کمپینگ و کوهنوردی با برند نورث فیس را از سایت نوردینو تهیه نمایید. همکاران ما در نوردینو با مشاوره به شما در مورد انتخاب صحیح محصول مورد نیاز، ارائه قیمت مناسب، تحویل به موقع کالا آماده خدمت رسانی به شما می باشند.

شاید به این مطالب نیز علاقه داشته باشید

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *