معرفی برند پکینیو (PEKYNEW) یا کله گاوی 

 

 

اگر به کوهنوردی، طبیعتگردی یا کمپینگ علاقه مند هستید، لازم است که حتما تجهیزات ضروری این فعالیت ها را هم همیشه هراهتان داشته باشید. یکی از برندهای محبوبی که می توانید تجهیزاتی مانند چادر کوهنوردی، کیسه خواب، کوله پشتی، زیرانداز، پانچو، کیف کمری و … را با خیال راحت از آن تهیه کنید، برند پکینیو (PEKYNEW) یا کله گاوی می باشد.

برند پکینیو (PEKYNEW) یا کله گاوی از برندهای معتبر و مطرح در زمینه تولید تجهیزات کوهنوردی و طبیعت گردی است. این برند در ابتدا فعالیت خود را با تولید چادرهای ضدآب شروع کرده و کم کم سایر محصولات مورد نیاز علاقه مندان را نیز به بازار عرضه کرد.

 از شاهکارهای تولیدی برند Pekynew (کله گاوی) می توان به چادرهای ضدآب، کیسه خواب و کوله پشتی اشاره نمود. مبدا برند کله گاوی و محل تولید محولات آن کشور چین می‌باشد. این برند کیفیت محصولاتش را در کنار قیمت های مناسب در سطح جهانی بالا برده است.

برند پکینیو در طول سالیان فعالیت خود همیشه طبق نظرات کاربران، کارشناسان ماهر و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها سعی در افزایش کیفیت محصولات خود داشته است و توانسته سهم بازار مناسبی را در اختیار خود بگیرد.

تاریخچه برند پکینیو (PEKYNEW) یا کله گاوی 

شرکت تجهیزات کوهنوردی و کمپینگ پکینیو از سال 2005 فعالیت حرفه ای خود را آغاز نمود. این شرکت در لانگیو شهر Quzhou و در ژجیانگ چین مستقر بوده و از سال 2006 تجارت بین المللی خود را با برگزاری نمایشگاه هایی از محصولاتش در اروپا و آمریکا گسترش داده است.

پکینیو در نمایشگاه های ISPO آلمان، روسیه، آمریکا، نمایشگاه برزیل و غیره حضور داشت. همچنین برند پکینیو (PEKYNEW) یا کله گاوی  در سراسر کشورهای اتحادیه اروپا و آمریکا، فروشگاه های زنجیره ای حرفه ای سطح بالا را برای فروش تجهیزات کمپیک و فضای باز با مارک کله گاوی را دارا می باشد.

برند پکینیو (PEKYNEW) یا کله گاوی با به کار گیری تکنولوژی روز دنیا و استفاده از مواد اولیه باکیفیت و همچنین اجرای استراتژی های بازاریابی، برنامه های سالانه خود را تعیین کرده و با تجزیه و تحلیل روندها و نتایج مشخص شده و اهداف فروش محصولات، خواسته های مشتریانش را در درجه اول اهمیت قرار می دهد. کارشناسان با تجربه این شرکت، با استفاده از بروزترین نوآوری های دنیا برای ارائه بهترین و کامل ترین محصولات کوهنوردی+ در پکینیو، تلاش می کنند.

قابل ذکر است که رییس شرکت کله‌گاوی “پکینو کریس” نام دارد که علت نامگذاری برند پکینو نیز همین موضوع است. او ماموریت شرکتش را  این طور تعریف میکند:

  • بیشتر محصولات این برند با نگرش “تولید به صرفه و با کیفیت” تولید می‌شوند.
  •  با رعایت استاندارد OEM (تولید محصولات با اصالت) و تولید “به صرفه و با کیفیت”  این محصولات در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اروپا نیز توزیع می‌شوند.
  • برند پکینو در کشورهای اروپا و آمریکا در حال گسترش است.
  • محصولات برند کله‌گاوی در فروشگاه معتبر آلمانیISPO ، روسیه ، آمریکا و برزیل در حال فروش اند.

با این تفاسیر آنچه از این برند انتظار می‌رود این است که محصولاتی دارای حداقل استانداردهای اروپا البته با قیمت مناسب را عرضه نماید.

برند پکینیو

خرید محصولات برند پکینیو از نوردینو

کلیه محصولات کله گاوی مانند چادرهای کوهنوردی، کیسه خواب، کوله پشتی و دیگر تجهیزات کمپینگ و کوهنوردی با برند کله گاوی (Pekynew) را از سایت نوردینو می توانید تهیه نمایید. همکاران ما در نوردینو با مشاوره به شما در مورد انتخاب صحیح محصول مورد نیاز، ارائه قیمت مناسب، تحویل به موقع کالا آماده خدمت رسانی به شما می باشند.

شاید به این مطالب نیز علاقه داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *