معرفی برند (Snow Hawk)

معرفی برند اسنوهاک (Snow Hawk)

 

اگر اهل کوهنوردی، طبیعتگردی یا کمپینگ هستید، نیاز است که برندهای تولید کننده محصولات این حوزه را بشناسید تا برای تهیه لوازم موردنیازتان دچار سردرگمی نشوید. یکی از برندهای معتبری که تجهیزاتی مانند چادر کوهنوردی، کوله پشتی، لباس، ظروف، کفش و … را با بالاترین کیفیت و تنوع تولید می کند، برند اسنوهاک (Snow Hawk)  می باشد.

برند اسنوهاک (Snow Hawk) یکی از محبوب ترین لوازم کوهنوردی و مسافرتی در ایران محسوب شده که پس از سال ها فروش در کشور، اعتبار خود را در میان علاقه مندان و مصرف کنندگان به دست آورده است.

لوازم کوهنوردی و طبیعت گردی برند اسنوهاک ساخت چین است. تیم Snow Hawk همواره در جستجوی رفع نیازهای مشتریان و ایجاد تجربه‌ای لذت بخش برای آنها در برنامه‌های فضای باز هستند. همچنین برند اسنو‌هاک به دلیل تعهد داشتن به حفظ محیط زیست، همواره سعی در استفاده از مواد بازیافتی و سازگار با محیط زیست را داشته است.

معرفی برند (Snow Hawk)

برند اسنوهاک (Snow Hawk) علاوه بر لوازم سفری مهم مانند چادر کوهنوردی، کوله پشتی، کفش و کیسه خواب، انواع ظروف مسافرتی، پانچو، پوشاک، عصا کوهنوردی، انواع کیف کمری و دوشی مسافرتی، فلاسک کوهنوردی و انواع لیوان و ماگ سفری، انواع اجاق مسافرتی و سرشعله کوهنوردی و سایز لوازم از جمله کمل بک نیز تولید کرده تا بازه خرید تجهیزات کوهنوردی و مسافرتی خود را در میان علاقه مندان به این ورزش افزایش دهد.

ناگفته نماند که محصولات برند اسنوهاک (Snow Hawk) از کیفیت بالاتر و قیمت مناسب تری، نسبت به سایر محصولات هم رده از دیگر برندها دارد.

خرید محصولات برند اسنوهاک (Snow Hawk) از نوردینو

ما در فروشگاه نوردینو کلیه تجهیزات مختلف از برندهای محبوب بازار را برایتان فراهم نموده ایم و می توانید انواع لوازم و تجهیزات کمپینگ و کوهنوردی با ببرند اسنوهاک (Snow Hawk) را از سایت نوردینو تهیه نمایید. همکاران ما در نوردینو با مشاوره به شما در مورد انتخاب صحیح محصول مورد نیاز، ارائه قیمت مناسب، تحویل به موقع کالا آماده خدمت رسانی به شما می باشند.

شاید به این مطالب نیز علاقه داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *