برند ماموت

معرفی برند ماموت

به عنوان یک کوهنورد یا طبیعتگرد لازم است که با برندهای مختلف دنیا آشنایی داشته باشید تا بتوانید در زمان خرید تجهیزات و لوازم کوهنوردی بهترین و مناسب ترین گزینه ها را با توجه به کاربرد و کیفیتشان انتخاب نمایید. برند ماموت Mammut از برندهای مطرح در تجهیزات کوهنوردی بوده که محصولات بسیار با کیفیتی را طراحی و تولید می نماید. با مقاله امروز نوردینو همراه باشید تا با این برند مشهور بیشتر آشنا شوید.

تاریخچه فعالیت برند ماموت به سال 1862 باز می گردد که کاسپار تانر کارگاه تولید طناب اش را در سوئیس راه اندازی کرد. این کسب و کار به صورت خانوادگی تا چند دهه ادامه داشت و در سال 1943 به برندی به نام ماموت تبدیل شد.

نام این برند از کلمه آلمانی mammoth گرفته شده که به معنی قدرت و استحکام بوده و فاکتورهایی مهم برای کوهنوردان و تجهیزات مورد استفاده شان محسوب می شود. لوگوی این برند نیز از ماموت همان فیل ماقبل تاریخ گرفته شده که نشان دهنده کیفیت محصولات شرکت می باشد.

برند ماموت تولید کننده طناب های کوهنوردی

طناب ماموت

این برند از زمانی که اولین بار رشته سنگ نوردی به عنوان تفریح محبوب شد، تولید کننده اصلی طناب های کوهنوردی بوده و در این زمینه نوآوری های زیادی داشته است.

تولید طناب های نایلونی یخنوردی به نام  Mammut Argenta یکی از محصولات خاص تولیدی این شرکت بوده و این برند همچنین اولین طناب بافته شده با ساختار کرنمانتل را در سال 1958 تولید کرد.

همچنین طناب Mammut Dynamic این شرکت موفق شد گواهینامه فدراسیون بین المللی سنگنوردی و کوهنوردی ( UIAA ) را دریافت کند.

محصولات تخصصی کوهنوردی برند ماموت

محصولات برند ماموت

پس از رشد این شرکت در زمینه تولید طناب های کوهنوردی، تولید محصولات تخصصی کوهنوردی را شروع نمود. در سال 1978 شروع به تولید کاپشن و شلوار Gore-Tex Altitude کرد که بسیار موفقیت آمیز بود. بعد از آن کیسه خواب، پوشاک، کارابین، کوله پشتی را نیز روانه بازار کرد.

برند ماموت کوله پشتی های با فناروی کیسه هوای بهمن Mammut Ride RAS Airbag  نیز تولید کرده، کیسه هوای تعبیه شده در این مدل از کوله ها با کشیدن یک طناب به سرعت باد شده و اسکی بازان و اسنوبرد سواران را روی برف معلق نگه می دارد و انع از دفن شدن زیر برف می شود.

این برند همچنین پوشاک فنی کوهنوردی ، انواع کوله ها و کفش های پیاده روی و کوهنوردی را نیز تولید می کند. با گذشت چند دهه برند ماموت با ایجاد نوآوری در صنعت تجهیزات کوهنوردی توانسته محصولات با كيفيت و شاخصی را روانه بازار نموده و بین کوهنوردان جایگاه ویژه ای را کسب نماید.

برای آشنایی بیشتر با برند نورث فیس می توانید این مقاله از سایت نوردینو را مطالعه نمایید.

خرید لوازم کوهنوردی ماموت از نوردینو

اگر می خواهید در برنامه های کوهنوردی شرکت کنید، یا به طبیعت گردی و کمپینگ در طبیعت علاقه مندید، بدون شک خرید لوازم کوهنوردی ماموت برای شما می تواند بسیار ضروری و کاربردی باشد.

ما در فروشگاه نوردینو کلیه تجهیزات مختلف از برندهای محبوب بازار را برایتان فراهم نموده ایم و می توانید انواع لوازم و تجهیزات کمپینگ و کوهنوردی با برند ماموت را از سایت نوردینو تهیه نمایید. همکاران ما در نوردینو با مشاوره به شما در مورد انتخاب صحیح محصول مورد نیاز، ارائه قیمت مناسب، تحویل به موقع کالا آماده خدمت رسانی به شما می باشند.

شاید به این مطالب نیز علاقه داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *